rc-scripts 0.0.11

Śro, 29 Wrz 1999, 15:09:43 CEST

On Wed, 29 Sep 1999, Jacek Konieczny wrote:

> Nie wiem jak z ATM, ale ja mam stawiane FrameRelay w oparciu o PLDowskie
> rc-scripts. Wrzucilbym to do rc-scripts, ale nie bardzo widze eksperymenty
> (a przetestowac to by trzeba bylo) na naszym glownym routerze :-)

Jacek wrzuć to na brancza FR przez:

$ cvs -r FR ci

Sam też mam trochę styku z FR. Zobaczy się najpierw jak to mniej więcej
wygląda. Dopracuje się to ewentualnie w samym branchu i potem zrobi merge
z HEAD. W ten sam sposób zalecałbym innym robić o ile mają zamiar
wprowadzać jakieś eksperymentalne ale poprawki których do końca nie są
pewni. Ważne żeby w tym wypadku było to tez doseone poprzez cvs, a także
możliwość to narzędzie daje.