rc-scripts 0.0.11

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 29 Wrz 1999, 11:24:36 CEST

On wto, 28 wrz 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ze znaków zapytania:
> - co z wsparciem do ATM ? jak to w tej chwili wygląda ? to znaczy czy
>   rc-scripts w obecnej postaci dają sie użyć do konfigurawania
>   międzymordzi ATM ? i co eventualnie w tej matrii jeszcze mozan zrobić ?
Nie wiem jak z ATM, ale ja mam stawiane FrameRelay w oparciu o PLDowskie
rc-scripts. Wrzucilbym to do rc-scripts, ale nie bardzo widze eksperymenty
(a przetestowac to by trzeba bylo) na naszym glownym routerze :-)

Pozdrowienia,
     Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !