Formatowanie tekstu (do adaptera)

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Sob, 1 Kwi 2000, 18:11:34 CEST

On Sat, Apr 01, 2000 at 10:54:17AM +0200, Michał Jęczalik wrote:
>M-q w Emacsie
A pod Linuxa :-P

Ale to mi dało do myślenia - przecież vim też tak umie, a niemal każdy go
ma zainstalowanego (jak nie ma to musi się poprawić :-).

Tak więc adapter-0.16 released. Używa vima do formatowania opisów, co
powoduje, że jest to robione:
- dobrze
- znacznie wolniej :-(

Proszę tylko o używanie '-' (myślników) do wypunktowań w opisach, bo gwiazdki
nie są traktowane jako punkty.

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ L+++ E--- W