Formatowanie tekstu (do adaptera)

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Sob, 1 Kwi 2000, 20:19:16 CEST

sobota, 01 kwiecień, Michał Kuratczyk natłukł(a):

> Ale to mi dało do myślenia - przecież vim też tak umie, a
> niemal każdy go ma zainstalowanego (jak nie ma to musi się
> poprawić :-).
Par is a paragraph reformatter, similar to the standard Unix fmt
filter, but better. It uses a dynamic programming algorithm,
which produces much better-looking line breaks than the greedy
algorithm used by fmt. It can also deal correctly with a variety
of quotation and comment conventions.

http://freshmeat.net/appindex/1999/11/24/943458337.html

> Proszę tylko o używanie '-' (myślników) do wypunktowań w
> opisach, bo gwiazdki nie są traktowane jako punkty.
Wszystko zależy od set fo (może sam nie formatować) i set
comments (np. set comments=fb:-,fb:* będzie też z gwiazdkami
współpracować :)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}