Eureka!

Sob, 1 Kwi 2000, 22:28:28 CEST

On Sat, 1 Apr 2000, Jan Rekorajski wrote:

> Nie. Ale jak było 4751 to w logach miałem:
>
> Mar 27 10:08:10 home qmail: 954144490.514212 delivery 32:
> 	deferral: Unable_to_forward_message:_unable_to_exec_qq_(#4.3.0)./
>
> Jak tylko zmieniłem na 4755 to cała poczta poszła.

Dobra skoro miałem w tym nie grzebać to zmieniłem na 4755 (było 4754).
Przed puszczeniem rel 18 jeszcze trzeba troche poprawić qmail.init
(przekazywanie $RETVAL) i będzie gotowe do puszczenia.

> SOA#1 :) trzeba chyba zrobić zmiane w FHS.spec.

OK też zmieniome. Zmieniłem też rel w FHS 1 bo nadaje się to juz do
puszczenia. Tzreba jeszcze napisać skrypcik który odręci wszystko to co
było robione w %post w filesystem czyli że poprzenosi wszystkie pliki ze
starych pakietów do /usr/{man,info,doc}.