rc-scripts

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 3 Kwi 2000, 07:15:56 CEST

[poniedziałek, 03 kwiecień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> W sumie trochę na wyrost poprosiłem o wyjaśnienia bo z kontekstu IMHO
> wyglądało, że zmiany jakie chcesz robić mają wychodzić dużo dalej :)
[SNIP!]

Ja wtrące swoje o rc-scripts. Odpalają one /sbin/getkey, ale nie ma go ani
w Requires ani nie ma tego w żadnym pakiecie. Na rpm2html.pld.org.pl nic nie
znalazłem. Słowem - w jakim pakiecie to jest i dlaczego rc-scripts go nie
wymaga? :)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer