rc-scripts

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Pon, 3 Kwi 2000, 19:31:39 CEST

On Mon, 3 Apr 2000, Michal Margula wrote:
> Ja wtrące swoje o rc-scripts. Odpalają one /sbin/getkey, ale nie ma go ani
> w Requires ani nie ma tego w żadnym pakiecie. Na rpm2html.pld.org.pl nic nie
> znalazłem. Słowem - w jakim pakiecie to jest i dlaczego rc-scripts go nie
> wymaga? :)
jest to w rc-scripts. Tylko ktoś zapomniał dodać do %files - dlatego w
pakiecie na FTP nie ma. Póki co, nikt nie przebudował pakietów na FTP
więc nie działa.
Do kloczka,wigeta i innych którzy mają dostęp do builderów i FTP: do
przebudowania jest cała masa pakietów, w szczególnosći większość
wymagających rc-scriptów (baggins dopasował je do rc-scripts >= 2.0),
same rc-skrypty (brak getkey i literówka), util-linux ($RPM_BUILD_ROOT
wpisany podwójnie, przez co locale idą do /tmp/util-linux-2.10costam-root/..., a do tego dwie pomyłki w nazwach plików w pamie, brak roota w plikach chsh.allow i chfn.allow), lilo (bez %post), SysVinit (requires mingetty, prereq mktemp), info (brak prereq: mktemp), setup, dev, FHS, basesystem (odpowiednio
poustawiane prereq, tak żeby wymusić kolejność instalacji).
Do tego warto od ręki generować pliki tocfile* dla prowizorki i w
przyszlosci instalatora. Póki co instalacja po FTP wszystkich pakietów
z automatu kaszani się właśnie na zależnościach i błędach natury
typograficznej i składniowej.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...