PLD a ALPHA

Śro, 5 Kwi 2000, 22:15:22 CEST

On Wed, 5 Apr 2000, Lukasz Dobrek wrote:

> Jak w temacje czy macie jakies doswaidczenia
> ze stawianiem PLD na alfie.

Macie.

> Czy to jest wogule wykonalne w skonczonym czasie.

Jest. Tylko nie na tej maszynce którą mam w tej chwili pod nogmi - Multia
z 64MB RAM. Jeżeli masz coś szybszego to chętnie pomogę w zamian za
użyczenia maszynki na builder pod AXP :_)

> Z czym beda najwieksze klopoty.
> Mam na tej alfie  RedHata, czy jak uda mi sie zbudowac
> wszystkie podstawowe pakiety z PLD. I takimi pakietami
> dokonam upgradu RedHata to bedzie to dzialac?

Generalnie gcc jakie jest obecnie ma poprawki na AXP tylko jeszcze nie
były one próbowane ale wątpię żeby nie chciało to chodzić. To w zasadzie
mogą być jedyne przeszkody jakie widzę.

> Nie moge poprostu sprobowac bo mi leb urwa jak nie bedzie dzialac.

A jaka to maszynka ? Prędkość protka, pamięć, dysk ?

Próbuję na FTiMS od pewnego czasu przekonać jednego człowieka żeby
postawić builder na 2x600Mhz ale niestety nie daje się przekonać :>, a tam
wszelkie kompilacje miałyby szansę latać jak burza. W tej chwili chodzi
tam RH.