Instalacja - memory faults itp...

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 4 Kwi 2000, 09:05:29 CEST

On Mon, 3 Apr 2000, Paweł Gajda wrote:
> U mnie make i lftp instalują się na i586 bez problemów (poza tym,
> że lftp chce readline 4.0, a nie 4.1).
ale - jeszcze raz - masz na myśli make i lftp z wersji i386
oczywiście?

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...