rc-scripts 0.1.1 a 0.2.0

Wto, 4 Kwi 2000, 12:38:25 CEST

On Tue, 4 Apr 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Witam,
>
> czy i jakie sa problemy z przejsciem z rc-scripts-0.1.1-1 na
> rc-scripts-0.2.0 ???
>
> Co musialbym wymienic ?

rc-scripts bo 0.1.1 to jakiś archaiz był :)

> Wole najpierw zapytac, bo jesli padnie mi maszyna,......

To zależy czy sie o nią oprzesz czy nie i jak mocno.

Nie .. no na poważnie to raczej zagrożeń nie ma i raczej więcej rzeczy
(wreszcie) działa niż nie działa ..  a jakby nie działało to miejmy
nadzieję, że napiszesz co nie diziała (znaczy się będziesz miał z czego
napisać ;-)