Xy zamiast KDE

Wto, 4 Kwi 2000, 19:23:27 CEST

On Tue, 4 Apr 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> OK,
>
> Poniewaz, jest cisza odnosnie KDE-2 wiec rozumien, ze nie tylko u mnie sie
> wyklada.

Wojtek .. a może jednak skończyć według pierwotnego plany KDE 1.1.2 ?
To powinno być już w miarę proste, a przynajmniej wmożnaby opracować
wreszcie całkiem niemałe stado pakietów KDE relayted .. he ? Jest tego
przecież z setka jak nie dwie lub trzy w sumie - czyli jak ktoś wpadnie
w KDEmanię to będzie mógł długo nie kończyć (tak jak ja z GNOME :).

> W zwiazku z tym od jutra [_prawdopodobnie_] zabiore sie za XFree86-4.0.
>
> Postaram sie pogodzic to z glide, DGS, OpenGL i paroma innymi
> ustrojstwami.

Sprawdź tylko czy ten dgs który jest z XF 4.0 ma rzeczywiście bliski
zwiazek z dgs jaki już mamy w osobnym pakietem.

Jeszcze przypomniało mi się, że do SS (Szoł Stoperów) XF 4.0 trzeba
dołożyć jeszcze gluta (jest na SGI i to chyba już w wersji 3.3).

Czyli:
- separacja DGS, OGL,
- opracowanie Glide,
- dorobienie speca do glut z osobnych źródeł (nie to co jest w Mesie).

Po tym ja przynajmniej nie bedę miał już obiekcji czy przechodzić na XF
4.0 na builderach (Janek a Ty ? - jeżeli coś jeszcze masz do dołożenia to
dołóż co uważasz za stosowne do powyzszej listy).