zend w pld?

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Śro, 5 Kwi 2000, 23:00:41 CEST

On śro, kwi 05, 2000 at 01:19:24 +0200, Daniel Bauke wrote:
> Zrobiłem sobie pakiecik z zendem (optymalizatorem php4). I byłbym
> go wyłał do cvs, ale jest kłopot natury chyba prawnej? Otóż, żeby
> go dostać, trzeba się zarejstrować na www, przeczytać w licencji,
> że jest (chyba -- nie czytałem dokładnie :) tylko non-commercial
> i trial 90 dni, po czym dopiero ,,otwiera się okienko do zapisa-
> nia pliku''. Co robić z takimi kwiatkami?
>
> A może samego speca wrzucić, dopasowawszy go wcześniej tak, żeby
> powiedział: ,,słuchaj, dociągnij sobie sam źródełka i dopiero
> wtedy mnie raz jeszcze uruchom''? Tylko czy wtedy jakieś buildery
> [...]

licencja zend nie pozwala nam wlasciwie na podobna operacje.

btw: i umiarkowanie zend-a potrzebujemy, zauwazalnosc jego przewagi
ponad "php4 standard" jest widoczna tylko na bardzo obciazonych
serwerach, a kiedy ktos stawia taki serwer, zatrudnia fachowca.

chyba, ze ktos z panstwa ma inne zdanie?

--s