Bazy danych obsługiwane przez PHP

Pawel Krawczyk kravietz w alfa.ceti.pl
Pią, 7 Kwi 2000, 19:08:47 CEST

[piątek, 07 kwiecień 2000], Michal Kochanowicz napisał(a):

> Czym kierowano się wybierając bazy danych, jakie są wkompilowywane w
> moduł PHP dla Apache'a? Jeśli dobrze rozumiem, z baz plikowych
> wkompilowana jest wyłącznie obsługa dBase. Dlaczego zrezygnowano z
> obsługi chociażby gdbm - wiem że nie jest to potężne narzędzie, ale
> czasem jest wystarczające.

IMHO w tym względzie powinieneś się kierować wyłącznie żądaniami
użytkowników - na początku wersja minimalna. Jak chcą featurę X,
wkompilowujesz X, jak chcą Y, wkompilowujesz Y. Dodawanie interfejsów na
zapas jest niepotrzebnym marnowaniem pamięci przez i tak dość duże PHP3.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/