Instalcja (Re: rc-scripts)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Pon, 10 Kwi 2000, 13:33:05 CEST

On Mon, 10 Apr 2000, Paweł Gajda wrote:
> Moment, przecież właściwa kolejność jest wymuszana
> zależnościami i nie trzeba żadnej dodatkowej tablicy.
ale nie da się ukryć, że pisanie teraz części sprawdzającej zależności
i ustalania kolejności jest znacznie bardziej skomplikowana od zwyklej
tablicy wypelnianej liniowo. Dlatego do prowizorki wystarczy mi
"feature" jak wyzej. Natomiast w pelnym instalatorze oczywiscie
wszystko juz bedzie generowane z zaleznosci

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...