Powiadamianie o zmianach na FTP

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Pon, 10 Kwi 2000, 15:59:35 CEST

On Mon, Apr 10, 2000 at 03:10:33PM +0200, igorw w poczta.onet.pl wrote:
> Jestem niestety "modemowcem" i ciągłe sprawdzanie, co nowego pojawiło się na
> ftp.pld.org.pl jest dla mnie dość kłopotliwe (używanie CVS - jeszcze
> bardziej).
> Może dałoby sie umieścić jakiś skrypt, który w każdym z podkatalogów w /stable
> będzie robił ls, porównywał to z listą z poprzedniego dnia (myślę, że
> wystarczy
> sort | uniq) i wysyłał na pld-list, lub jakąś dodatkową listę?
Krążą plotki, że kloczek pracuje nad skryptem automatyzującym obsługę
builderów i wysyłanie pakietów na FTP, więc wystarczyłoby chyba, żeby
ten skrypt, jak już coś pośle na FTP, wysyłał jeszcze maila? To IMHO
byłoby niezłe rozwiązanie.
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--