Przejscie na XFree86-4.0....

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Wto, 11 Kwi 2000, 16:01:12 CEST

On wto, kwi 11, 2000 at 03:31:54 +0200, wrobell wrote:

> 4.7x, dokładnie nie pamiętam,
> netszkapa nie działała ze snapshotami
> XFree86 w wersjach 3.9.x, ale po przejściu
> na 4.0 (XFree86-4.0-1, Matrox Mistyque) wsio
> działa

moze dziala, ale slabo, bo wywala sie w 50% na autentykacji.
szczatkowo obsluguje cascading style sheets. produkt ten
niemal nie nadaje sie do prawdziwej pracy. mowie o NC 4.72 glibc.
Mozilla M14 i NC 6pre maja lepiej dzialajacy CSS (ale daleki
od idealu), ale za to nie maja w ogole SSL.

zycie jest ciezkie.

czekam na IE6 for linux ;-(
dlaczego? sad amerykanki niedawno probowal odpowiedziec
czemu tylko MS ma sprawnie dzialajaca wlasna przegladarke -
- winny jest monopol.

--s