Przejscie na XFree86-4.0....

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Wto, 11 Kwi 2000, 16:06:39 CEST

[wtorek, 11 kwiecień 2000], Serek/GNU napisał(a):

> moze dziala, ale slabo, bo wywala sie w 50% na autentykacji.
> szczatkowo obsluguje cascading style sheets. produkt ten
> niemal nie nadaje sie do prawdziwej pracy. mowie o NC 4.72 glibc.
> Mozilla M14 i NC 6pre maja lepiej dzialajacy CSS (ale daleki
> od idealu), ale za to nie maja w ogole SSL.
A skąd nagle u Ciebie takie żale? Fakt, że ostatni stabilny NN
to nie ideał, ale jest. Natomiast co do mozilli, to już
kwestia czasu żeby miała to czego chcemy. W końcu mamy
źródła.

> zycie jest ciezkie.
 Ano...

> czekam na IE6 for linux ;-(
Brrr...
> dlaczego? sad amerykanki niedawno probowal odpowiedziec
> czemu tylko MS ma sprawnie dzialajaca wlasna przegladarke -
> - winny jest monopol.
IE jest sprawną przeglądarką? Bez przesady. Roi się
tam przecież od błędów, ze standardami jest na opak.

Ja tam czekam na stabilną mozillę.

	wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>