Przejscie na XFree86-4.0....

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 11 Kwi 2000, 16:43:52 CEST

On Tue, Apr 11, 2000 at 03:17:49PM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Może mi jeszcze powiesz że IE obsługuje HTML 4.0 ?
> Coś mi się niechce wierzyć że ten IE jest taki wspaniały.

Niestety, lepiej niż Netscape.

Robiłem kiedyś stronę, posiłkując się dokumentacją HTML 4.0 wierząc,
że NS mi to wyświetli.
Większość, najbardziej użytecznych tagów (np. CELL) NS poprosu olewał.
Gdy spróbowałem CSS, okazało się to najlepszym sposobem na wywalenie
przeglądarki.

Na IE przynajmniej niektóre rzeczy działają jako-tak.

A to co teraz wypuścił Netscape jako pre-release woła o pomstę do nieba.
Tym interfejsem to chyba chcą odstraszyć klientów.

Pozdrowienia,
       Jacek

PS.
   Byłem, jestem i pewnie zawsze będę zagorzałym przeciwnikiem MS.
Niestety mają jeden niezły argument: IE