Changelog

Nie, 16 Kwi 2000, 22:13:05 CEST

On Sun, 16 Apr 2000, Michal Margula wrote:

> Ellowka
>
> Proponuję masowo poobcinać changelogi w specach od miejsca, gdzie jest
> stosowany 'stary' zapis (z gwiazdką i datą) do końca. Przy okazji można
> wpuścić na adaptery te, które tego nie mają. Jeśli nie ma chętnych to ja się
> tym zajmę za dzień, dwa jak się net mi poprawi :)

Znaczy się .. jak wykonuję rózne aktualizacje to o ile jest ot juz bardzo
długie to przycinale te teksty.

Co do adaptera to nie jest on jeszcze tak stuprocentowo dobry żeby
niektóre czyszczenia robić zupełnie automatycznie (np. to co wspominałem,
że czasami niepotrzebnie wciska podmianę na %{_sysconfdir}) .. ale daje
juz bardzo dobre efekty i ilość poprawek robionych ręcznie jest już bardzo
mała.
Fakt, że możnaby moze spróbować dodać adapterofi funkcję automatycznego
przycinania logów ale na razie nei mam koncepcji na to według jakich
kryteriów mogłoby być to robione.