Panowie, X-4.0 sa do d*****

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 12 Kwi 2000, 18:12:53 CEST

On Wed, Apr 12, 2000 at 09:11:03AM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> Witam,
>
> Nocke strawilem czytajac dokumentacje, i wyglada mi na to, ze
> nowe X-y sa tylko dla bogaczy :((((
> A dlaczego?
> Nie znalazlem informacji jak uruchomic tryb SVGA.
> Moja karta S3Trio, ktora na XFree86-3.3.6 dawala 1024x768
> teraz startuje _tylko_ jako 320x200 :((((
> Ma tez kilka(nascie) innych kwiatkow:
> Mam podane w opcjach VideoRam 1024, a przy starcie pisze, ze uzywa 256 :(
> nie reaguje wcale na ustawienie Modes
>

> Ogolnie _moim_ zdaniem g****.
Zgadza się, ale dotyczy to twojej karty a nie Xów.

Skoro zrobili zupełnie nową architekturę driverów (i słusznie, bo tamta
już nie wydalała) to normalne, że zaczęli od sterowników do porządnych
kart. Ja nie płaczę, że te Xy nie obsługują mojego Herculesa.
Zresztą XFree 4.0 powstało głównie z myślą o posiadaczach akceleratorów
3D, więc czemu mieliby się koncentrować na S3Trio (z 3D tylko w nazwie).

Nie bój się, z czasem wszystko będzie. A i teraz na FB powinno ci
chodzić.

Pozdrowienia,
        Jacek