Panowie, X-4.0 sa do d*****

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 13 Kwi 2000, 11:12:15 CEST

On Thu, 13 Apr 2000, Jacek Konieczny wrote:

> On Thu, Apr 13, 2000 at 09:18:53AM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
[...]
> Nie można w ciągu roku zrobić driverów do kilkudziesięciu kart.

Ale mozna zostawić np. stary server SVGA, a tego niem.

> A co, mieli by opóźniać wydanie XFree86 4.0 tylko dlatego, że nie
> zrobili driverów do kart, które i tak wiele nie zyskają z XF 4.0.
> Nie mówie, że takie drivery nie są potrzebne. Po prostu dobrze, że
> XFree86 4.0 już wyszło. Posiadaczom nowoczesnego sprzętu jest to
> naprawdę potrzebne. Właściciele prostrzych kart i tak wiele nie zyskają
> na użyciu XF 4.0, więc spokojnie mogą pozostać przy starych Xach.

No nie jestem do końca pewien, XFS działa znacząco szybciej, co w moim
przypadku jest ważne.

> Nie wyobrażam sobię, żebym miał czekać na Xy z DRI jescze dwa lata, bo
> nie zdążono przenieść wszystkich driverów.
>
> Problem się zaczyna dopiero, przy pakowaniu tego do dystrybucji. Jak tu
> pogodzić interesy posiadaczy tych lepszych i gorszych kart.
[...]

Właśnie staram się pożenić razem X-f4.0 i XF3.3.5 (z PLD).

Dam znać jak mi się uda.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }