Mod_ssl ?

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Czw, 13 Kwi 2000, 18:59:00 CEST

czwartek, 13 kwiecień, Paweł Wilk natłukł(a):

> Chyba to drugie, właśnie.. trzeba to trochę zmienić, także w
> kontekście tego co się stanie, gdy mamy jednocześnie php3(4)..
> Tam w dokumentacji zalecają to włączać _przed_ php.
O, poczytamy. U mnie wchodzi po i jeszcze nic złego się nie
działo :-) Ale co za probelem wsadzić do głównego httpd.conf
wykomentowanego include'a, a później tylko go w %post od#ować?

> Aha, no i jest jeszcze niewielki problem z semaforkiem
> (uprawnienia katalogu).
Tak, też to zauważyłem.

> Poza tym nie wiem, czy nie dałoby się zamiast tego includa
> grzebać w głównym confie i tam pododawać odpowiednie dyrektywy.
Jakie dyrektywy? Co złego w includzie?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}