ghostscript.spec

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pią, 14 Kwi 2000, 12:26:12 CEST

> Kluczem do włąściwego rozwiązania jest chyba jednak identyfikacja miejsca
> wystąpienia błędu który był usuwany poprzez używanie unnej wersji
> libjpeg. Miejscem tym jest gs, a konkretnie rozpoznawanie nagłówka wjpeg w
> ps/pdf.
[...]
> Właściwa poprawka na gs jednak powinna polegać na takiej zmianie żeby było
> możliwe (jakoś) używanie shared libjpeg i poprawne rozpoznawanie nagłówka
> w jpeg czyli ta poprawka powinna być tak konstruowana żeby dotykała
> wyłącznie źródeł gs .. i takie byłoby rozwiazanie idealne choć nie wiem
> czy jest to wogóle realizowalne.
widzę, że moje ,,wykłady'' na ircu w tym temacie były nie dość jasne.
Poprawka _nie może_ dotyczyć kody gs-a bo tam jest wszystko cacy.
Gs po prostu woła funkcje dekompresnij_mi_jpega(), która to jest
w libjpeg (!), a że przekazuje jej jpega wziętego z pliku *.ps czy *.pdf
który nie jest zgodny ze standardem jpeg (ale jest zgodny ze standardem
kodowania jpegow w PS i PDF).

Problem jest wiec w funkcji dekompresujacej jpegi, ktora sie znajduje
w libjpeg. no !

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]  http://www.pld.org.pl/