Mutt

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Nie, 16 Kwi 2000, 17:20:26 CEST

On Sun, Apr 16, 2000 at 04:08:22PM +0200, Daniel Bauke wrote:
> Eee, ale nie ma ich u góry. Na te dolne nie zwracałem uwagi, ale
W jakiej sytuacji? W pierwszej wersji zrobiłem tak, że jeśli na górze
nie ma ani helpu ani statusu, to górna pusta linia nie jest wstawiana.
Teraz posłałem patcha, który zawsze wstawia tą pustą linię. Jeśli to
jest to o co ci chodziło to ok, jeśli nie, to napisz przy jakim
ustawieniu linii statusu (na górze/na dole), czy przy włączonym helpie
oraz gdzie (menu/pager) brakuje tej linii.

> ta u góry była przydatna :-) (I wątpię, żebym miał kiedy sobie
> to w łatce poprawić :-/)
Też mam co robić, ale akurat zmienienie czegoś w tym patchu to powinien
być moment, tak że jeśli coś będzie jeszcze nie tak, to postaram się to
poprawić :)

BTW, czy to co znajduje się na www.pld.org.pl/info/onas.shtml to jest
"aleja zasłużonych" czy też poprostu spis wszystkich którzy coś robią
przy PLD? Bo jeśli wszyscy, to czy mogę się tam dopisać, żeby móc się
chwalić kolegom? ;)
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--