ClanLib i spółka

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 16 Kwi 2000, 19:48:38 CEST

Zrobiłem:
        GGI --- na razie bez kgicon i glide, ale przynajmniej jest
                gotowe i może iść na buildery,
        ClanLib --- ze wsparciem dla GGI
        clanbomber --- dowód że to wszystko chodzi

Fajnie by było jakby to poszło już na buildery i na FTP (przynajmniej do
test).

        Gotowy też jest bzflag i joystick (m.innymi. narzędzie do
kalibracji joysticka).

Pozdrowienia,
        Jacek

PS.
        Pewnie wszyscy zauważyli, że ostatnio zabieram się na wszystko
co ma coś z grami wspólnego. Naprawdę nie wiem co mnie napadło. :-)