ClanLib i spółka

Nie, 16 Kwi 2000, 20:17:54 CEST

On Sun, 16 Apr 2000, Jacek Konieczny wrote:

> Zrobiłem:
>         GGI --- na razie bez kgicon i glide, ale przynajmniej jest
>                 gotowe i może iść na buildery,
>         ClanLib --- ze wsparciem dla GGI
>         clanbomber --- dowód że to wszystko chodzi
>
> Fajnie by było jakby to poszło już na buildery i na FTP (przynajmniej do
> test).

Już dawnoby poszło ale ..

creating Documentation/Reference/Makefile
creating clanlib-config
In file included from Sources/Core/Display/GGI/display_ggi.h:22,
                 from Sources/Core/Display/GGI/display_ggi.cpp:41:
Sources/Core/Display/GGI/target_ggi.h:20: ggi/ggi.h: No such file or
directory
In file included from Sources/Core/Display/GGI/display_ggi.cpp:41:
Sources/Core/Display/GGI/display_ggi.h:24: ggi/ggi.h: No such file or
directory

Czyli gdzieś w pakiecie brak odpowiednich BuildRequires które mogłby
zmusić takiego ludka jak ja do zainstalowanie czegoś wcześniej, żeby to
miało szansę się zbudować. Pytanie .. czego mi brak ?

>         Gotowy też jest bzflag i joystick (m.innymi. narzędzie do
> kalibracji joysticka).

Ano .. ale bez ClanLib to ciężko :)
Chętnie pobawiłbym się kwirkiem którego nowa weraj włąsnie sie ukazałe ale
to też jest zależne od ClanLib.