Protocol-Reject for unsupported protocol 0x101

Nie, 16 Kwi 2000, 21:06:00 CEST

Po upgrade pppd na kilku dzierżawkach wyskakuje mi powyższe.

Ktoś może kojarzy o co tu biega ?

Przykładowy konfig przekazywany bezpośrednio przez call do pppd to:

/dev/ttyC10
115200
:195.116.50.145
netmask 255.255.255.240
persist
crtscts
-detach
proxyarp
noauth
lock
logfile /var/log/ppp/insoft
nobsdcomp

przy braku nobsdcomp też jest tosamo.
Typowa sekwencja komunikatów jak wpada mi do loga to:

Removed stale lock on ttyC10 (pid 7535)
Using interface ppp15
Connect: ppp15 <--> /dev/ttyC10
Cannot determine ethernet address for proxy ARP
local  IP address 195.116.50.3
remote IP address 195.116.50.145
Protocol-Reject for unsupported protocol 0x101
[.razy kilka to samo.]
Protocol-Reject for unsupported protocol 0x101
CCP: timeout sending Config-Requests