Instalacja - stan obecny

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Nie, 23 Kwi 2000, 09:08:51 CEST

On Sat, 22 Apr 2000, Artur Żarnowski wrote:
> Nie brakuje. Właśnie sprawdziłem. Ale może to co innego. Otóż prowizorka
> podczas instalacji dość sporo błędów zgłaszała przy różnych pakietach,
> a np. przy pakiecie info jakieś polecenie (AFAIR fix-info-dir) zaczęło się
> wykonywać w nieskończoność -- musiałem je zabić (kilka razy, bo w innych
> pakietach działo się podobnie). Tak więc, może w tym całym zamieszaniu coś
> się nie wykonało. Tylko czy w takim wypadku pakiet nie powinien się nie
> zainstalować?
> Tego nie wiem.
mimo wszystko spróbuj powtórzyć instalację z tymi pakietami co są na
sith.mimuw.edu.pl/pub/users/sebek/PLD
takie efekty się pokazują, jak zależności są w jakiś głupi sposób nie
pospełniane. Zwróć uwagę, czy na początku a) nie pojawia Ci się "loop
in prereq chain: utempter SysVinit utempter", i b) czy jako pierwsze
instalowane są: setup, FHS, dev, (być może jeszcze MAKEDEV i issue)

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...