Instalacja: uzupełnienie

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 18 Kwi 2000, 13:55:53 CEST

poniedziałek 17/04/2000 20:08:50, Sebastian Zagrodzki:

> Póki co jeszcze zostało parę rzeczy do zrobienia: utempter+SysVinit
> (to co Paweł pisał: wygląda na jakiś bug w rpmie, bo nie chce uznać
> zależności Requires<->Prereq, było kilka listów wyżej),

To już jest poprawione.

> Aha, i jeszcze co do instalatora: myślę już o rozbiciu listy pakietów
> na podgrupy, przynajmniej na potrzeby bootkietki: miałem przykre
> doświadczenie, jak podałem do prowizorki ponad 1500 pakietów, a z tego
> instalowanych miało być niecałe 100 - układał zależności przez
> przeszło 20 minut... dlatego i tak pakiety z basesystemu muszę
> wyrzucić do osobnego katalogu.

Z jaką ilością RAM? Powyższa sytuacja to 10-12 MB.
Zaradzić temu można generując zawczasu zależności i kolejność
pakietów i korzystanie z tego podczas instalacji zamiast z rpmlib.
Trzeba będzie coś takiego zrobić w inst.

> I co do base.tar.gz: w obecnej chwili można ten plik całkowicie
> wyeliminować - zależności już są tak poukładane, że próba instalacji w
> ogóle bez dodawania base (poza zrobieniem kilku pustych katalogów)
> skończyła się sukcesem

Tylko /var/state/rpm czy coś jeszcze? Jeżeli tak, to
zostawmy to, nawet z tymi kilkoma pystymi katalogami.
Nie chcę pod tym względem uzależniać instalatora od
dystrybucji.

Paweł