Instalacja: uzupełnienie

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 18 Kwi 2000, 16:54:37 CEST

On Tue, 18 Apr 2000, Paweł Gajda wrote:
> Z jaką ilością RAM? Powyższa sytuacja to 10-12 MB.
8MB.

> Zaradzić temu można generując zawczasu zależności i kolejność
> pakietów i korzystanie z tego podczas instalacji zamiast z rpmlib.
> Trzeba będzie coś takiego zrobić w inst.
to możnaby to już wstawić przy generowaniu tocfile'a...

> Tylko /var/state/rpm czy coś jeszcze? Jeżeli tak, to
> zostawmy to, nawet z tymi kilkoma pystymi katalogami.
> Nie chcę pod tym względem uzależniać instalatora od
> dystrybucji.
/var/state/rpm, a oprócz tego kilka katalogów na potrzeby bootkietki
(podkatalogi w /tmp, do których rozpakowywane są dodatki z dyskietek)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...