qt - ponoc juz nie snapshot :)))

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 09:55:15 CEST

On Wed, 19 Apr 2000, Artur Frysiak wrote:

> IMHO to jest release

> A to jest to samo tylko, że rozwijane dalej.

czyli zostajemy przy qt-x11, czy ciagniemy snapshota ??
Bo w zaleznosci od tego trzeba popoprawiac spece.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }