cieciwa: SPECS qt.spec

Jacek Konieczny jkonieczny w bnet.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 13:00:53 CEST

On Wed, Apr 19, 2000 at 01:46:14PM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:

> Ale jest konflikt miedzu Mesa a XFree86, nakladaja sie pliki.

Między qmailem i sendmailem też są konflikty, a będziemy mieć oba.

> A ZTCW to w XFree86-4.0 jest tez Mesa. tylko jakas nowsza [3.3]

Ale nie obsługuje wszystkiego. Potrzebna by była jeszcze jakaś stara z
obsługą Voodoo no i ja robię utah-glx.
Nie możemy ograniczać PLD tylko do tego co przychodzi z XF 4.0
XF 3.3.6 też trzeba by było zrobić.

> Natomiast faktem jest, ze nazwy bibliotek zostaly zmianione.
> zamiast libMesaGL jest libGL i
> zamiast libMesaGLU jest libGLU.

To już od Mesy 3.1. To musiało być zrobine i nie ma nic wspólnego z
XFree86. Po prostu taki jest standard OpenGL.
I dlatego należy porobić Provides/Requires OpenGL i OpenGL-devel.

Mesa z XF 4.0 jest tylko jedną z wielu implementacji OpenGL.

A nawet binarne biblioteki z różnych implemetacji są ze sobą bardzo
komatybilne. Jeżeli coś już by używało jakiś rozszerzeń, wtedy można
ręcznie dodać odpowiednie "Requires"

Pozdrowienia,
        Jacek