cieciwa: SPECS qt.spec

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 13:59:30 CEST

On Wed, 19 Apr 2000, Jacek Konieczny wrote:
[...]
> Między qmailem i sendmailem też są konflikty, a będziemy mieć oba.

I jak je _naraz_ zainstalujesz ???

> Ale nie obsługuje wszystkiego. Potrzebna by była jeszcze jakaś stara z
> obsługą Voodoo no i ja robię utah-glx.
> Nie możemy ograniczać PLD tylko do tego co przychodzi z XF 4.0
> XF 3.3.6 też trzeba by było zrobić.

Ale Mesa z XFree-4.0 nie dziala z XFree-3.3.6 !!!
Jesli masz XFree-3.3.6 to musisz miec Mesa-3,
Jesli masz XFree-4.0 to _musisz_ miec Mese z XF-4.0, ze starsza nie
dziala!

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }