Alpha

Pawel Krawczyk kravietz w alfa.ceti.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 15:24:24 CEST

Wracając do sprawy Alphy, są całkiem realne perspektywy żeby PLD miało
dobre wsparcie dla tej platformy. W sprawie pomaga mi Wojtek Dworakowski
z ABY, która trochę współpracuje z Compaqiem - dzwonił do nich i
dowiedział się, że są bardzo zainteresowani. Compaq intensywnie promuje
Alfę konkurując z Intelem i zależy im na tym, żeby najpopularniejszy
system serwerowy jaką jest obecnie Linux działał na ich platformie.

Z tego co mi mówił Wojtek, są dwie skrajne możliwości: w najgorszym
wypadku Compaq da developerom PLD dostęp do jakiejś silnej Alfy,
w najlepszym da samą Alfę ;) W zamian chcą reklamy, tzn. informacji
na stronach PLD, że dystrybucja jest także dostępna na Alfę, bardzo
im zależy na obiektywnych porównaniach ich platformy z innymi. Na przykład
ABA dostała na tydzień do testów silną stację Alfa i we współpracy z ludźmi
z Politechniki Krakowskiej przygotowała krótki raport o przydatności
tej platformy w zastosowaniach obliczeniowych. W naszym przypadku można
np. opisać doświadczenia z Alfą jako serwerem - takich rzeczy tym bardziej
potrzebują.

Podsumowując, trzeba im wysłać krótki opis tego w jaki sposób możemy im
pomóc - tzn. informacja na WWW, jakiś artykuł na ten temat. Co o tym
sądzicie?

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/