Alpha

Pawel Krawczyk kravietz w alfa.ceti.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 17:31:03 CEST

[środa, 19 kwiecień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Że jeżeli tego tekstu sam nie sprokurujesz sam to się zgłoszę na
> dobrowolca :-)

W razie potrzeby artykuł na temat tego, jak się spisuje Alpha jako serwer
mogę napisać. Teraz trzeba by dostarczyć im coś co opisze ogólnie co to
jest PLD, ilu użytkowników (szacunkowo, można sporo przesadzić) go używa,
że jest to dystrybucja dobra na serwery itp. itd. Większość tego da się
zaadaptować zapewne ze tego co jest na WWW lub z artykułów dla gazet.
Nie musi być tego dużo - gdybyś Kłoczku napisał szkielet, to ja bym go
chętnie uzupełnił.

BTW może dałoby się te artykuły wystawić na WWW? Wydawnictwa pewnie się
zgodzą - pamiętam, że pisaliście na listę o przynajmniej dwóch takich
artykułach...

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/