Alpha

Lukasz Dobrek dobrek w student.ifpan.edu.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 22:07:49 CEST

Ja ze swojej strony dodam ze z mojego dwutygodniowego
zdobywania doswiadczen przy pracy z RedHatem na Alphie, wyciagam
dosyc niepochlebny dla RedHata wniosek: jest on IMHO znacznie
slabiej dopracowany niz dla PC. Dosyc czesto zdaza mi sie dostac
Segmentation Fault od programow ktore na PC uzywalem bez najmniejszych
problemow od dawna. Po rekompilacji czesc z nich dziala.
Konkludujac: jest to potencjalny rynek do zagospodarowania.
--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik