Instalacja - stan obecny

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 23:18:24 CEST

On Wed, 19 Apr 2000, Artur Żarnowski wrote:
> Próbowałem:
> prowizorka -i -s /dest/p -d /dest
> oraz
> prowizorka -i -c /dest/p/coinst.rpm -s /dest/p -d /dest
>
> Dostaję komunikat:
> useri_init: No such file or directory
>
> Trochę to obadałem i wygląda na to, że prowizorka chce
> otworzyć plik "tocfile.db", a jako, że takiego nie ma, wysypuje się.
> Po stworzeniu takiego pustego jest:
> useri_init: Invalid argument
pliki tocfile* tworzy się specjalnym programem "gentocf", którego
źródła leżą w repo prowizorki. Prekompilowaną binarkę wystawiłem na
ftp://sokrates.mimuw.edu.pl/pub/PLD/pldboot

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...