Instalacja - stan obecny

Artur Żarnowski artz w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 20 Kwi 2000, 12:51:25 CEST

On Wed, 19 Apr 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:

> pliki tocfile* tworzy się specjalnym programem "gentocf", którego
> źródła leżą w repo prowizorki. Prekompilowaną binarkę wystawiłem na
> ftp://sokrates.mimuw.edu.pl/pub/PLD/pldboot

Prowizorka mniej więcej zadziałała. Następnie wg zaleceń zmieniłem hasło
roota i uruchomiłem update-db. System startuje, ale nie mogę się zalogować
na roota. Można natomiast zalogować się na stworzone wcześniej konto
zwykłego usera. Jak to naprawić?

Pozdrawiam,

--
Artur Żarnowski