SOURCES dla wszystkich! ;-)

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Sob, 22 Kwi 2000, 01:04:23 CEST

Cześć,

Czy nie byłoby fajnie, gdyby każdy zaufany (mam nadzieję, że mi ufacie ;-) )
developer mógł wysłać zlecenie wrzucenia czegoś do SOURCES? Nie każdy może
sobie pozwolić na ściąganie, a potem wysyłanie nowych wersji, a jakby mógł
poprostu napisać maila (podpisanego przez GPG, of kors) z URLem, to by ludzie
ze stałymi łączami mieli mniej roboty.

Niby można zostawiać skrypty na kontach u Serka czy kloczka, ale nie wiem,
czy to aby nie będzie im przeszkadzać (no i nie jest tak wygodne).

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ L+++ E--- W