SOURCES dla wszystkich! ;-)

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Pon, 24 Kwi 2000, 16:21:52 CEST

On pią, kwi 21, 2000 at 11:04:23 +0000, Michał Kuratczyk wrote:
> Cześć,
>
> Czy nie byłoby fajnie, gdyby każdy zaufany (mam nadzieję, że mi ufacie ;-) )
> developer mógł wysłać zlecenie wrzucenia czegoś do SOURCES? Nie każdy może
> sobie pozwolić na ściąganie, a potem wysyłanie nowych wersji, a jakby mógł
> poprostu napisać maila (podpisanego przez GPG, of kors) z URLem, to by ludzie
> ze stałymi łączami mieli mniej roboty.
>
> Niby można zostawiać skrypty na kontach u Serka czy kloczka, ale nie wiem,
> czy to aby nie będzie im przeszkadzać (no i nie jest tak wygodne).

proponuje, by zbyt nie komplikowac systemu, aby uruchamiac wgeta w tle
na ktorymkolwiek z komputerow (serek lub team) - a stamtad po sciagnieciu
wgrywac do repozytorium juz recznie. serek i team maja bardzo szybkie
lacza do repozytorium, wgranie nawet duzego pliku trwa sekundy. jesli
ktos potrzebuje takiego 'szybkiego' konta, a jeszcze go nie ma, prosze
o kontakt na priva.

--s+