SOURCES dla wszystkich! ;-)

Jarek Druzd raven w ae.pl
Pon, 24 Kwi 2000, 19:51:03 CEST

On Mon, 24 Apr 2000, Serek/GNU wrote:

[...]
> proponuje, by zbyt nie komplikowac systemu, aby uruchamiac wgeta w tle
> na ktorymkolwiek z komputerow (serek lub team) - a stamtad po sciagnieciu
> wgrywac do repozytorium juz recznie. serek i team maja bardzo szybkie
> lacza do repozytorium, wgranie nawet duzego pliku trwa sekundy. jesli
> ktos potrzebuje takiego 'szybkiego' konta, a jeszcze go nie ma, prosze
> o kontakt na priva.

Huh, to ja bardzo prosze, jako modemowiec. Ostatnio mialem z lacza z
polpak-u problem z aktalizacja jednego ze SPEC'a (30kb!) z powodu super
routingu, a co dopiero tutaj mowic o wrzucaniu src czegos i dawaniu MD5 do
tegoz.

Co do konta to:

l:	raven
p:	$#gem111

realname i inne w signature... i jezeli to ta sama maszynka na ktorej
stoja aliasy @pld.org.pl to wywal mi alias raven w pld.org.pl to sobie od
reki ustawie w katalogu domowym.

btw. login w repro mam taki sam :>

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl raven w to.sexbomba.com.pl