kernel

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 25 Kwi 2000, 15:55:34 CEST

Ostatnio trochę się bawiłem z kernelem z PLD. Dodałem kilka rzeczy które
mogą się przydać, a napewno nie zaszkodzą. IMHO jądro w dystrybucji nie
musi być małe ani szybkie, ale przede wszystkim uniwersalne.
To co dodałem to:
        Qos & fair queuing
        Multicast routing
        VESA framebuffer

Oraz dodatkowo FreeS/WAN (to tego też jest pakiet "freeswan").

Nie działa mi tylko jedna rzecz: reiserfs (na partycji która wcześniej
działała z własnoręcznie skompilowanym jądrem). I czy nie może reiserfs
być w module (używa ktoś tego na root?)?

Drugi problem jest z którymś modułem z ATM: marudzi o "unresolved symbols".

W każdym razie kernel powinien jak najszybciej trafić do dystrybucji
(nawet jak jakieś dodatkowe ficzery nie będą działać) --- wtedy pld
będzie już właściwie kompletne.
Ważne żeby buildery dostały kernel i (co ważniejsze) kernel-headers z
PLD wtedy budowanie pakietów takich jak ALSA, czy KGI będzie miało sens.

Pozdrowienia,
        Jacek