kernel

Blizbor tb670725 w ima.pl
Wto, 25 Kwi 2000, 16:59:29 CEST

At 2000.04.25 15:55, you wrote:
>Ostatnio trochę się bawiłem z kernelem z PLD. Dodałem kilka rzeczy które
>mogą się przydać, a napewno nie zaszkodzą. IMHO jądro w dystrybucji nie
>musi być małe ani szybkie, ale przede wszystkim uniwersalne.

>To co dodałem to:
>         Qos & fair queuing
>         Multicast routing
>         VESA framebuffer

Po co ?
To sa juz uzytkowe cuda do raczej zaawansowanych zastosowan.
IMHO poza sterownikami SCSI i sieciowek oraz minimalna iloscia
uslug sieciowych reszta powinna zostac do skompilowania dla
admina.
Inaczej robi sie Microsoft, Redhatyzm i mnoza sie uzytkownicy
z Chipa wzieci.
Niepotrzebnie uczy sie usera ze wszystko jest gotowe i cacy.

Lepiej dac stabilny kernel z minimalnymi ale na 100% dzialajacymi ficzerami,
niz super napuchniety ale przewracajacy sie.

Pozdrawiam,
Blizbor

PS. Moze ktos udostepnic zalozenia instalatora ?

Bliz.
--
SYGNATURA ZASTEPCZA