Wspolpraca

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Wto, 25 Kwi 2000, 20:04:00 CEST

On Tue, Apr 25, 2000 at 05:46:42PM +0200, root wrote:
>Jestem nowy w grupie PLD i czy ktos moglby mi powiedziec co mam robic ?
Raczej nie.

>Czy opiera sie to na tym ze sam wybieram to co mam robic czy ktos mi
>mowi to co mam robic.
Ty decydujesz.

>Z zalozenia wstapilem do PLD zeby tlumaczyc, lecz nie programowac.
To zerknij na moduły SPECS, pl_PL i JTZ. W pierwszym z nich masz masę speców
wśród których są i takie, co nie mają tłumaczeń lub mają złe tłumaczenia. Dwa
następne to polskie manuale i chałtury. Do roboty jest duużoo. :-)

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ L+++ E--- W