kernel

igorw@poczta.onet.pl igorw w poczta.onet.pl
Śro, 26 Kwi 2000, 12:11:42 CEST

[wtorek, 25 kwiecień 2000], blizbor napisał(a):

> [...]
[...]
> Czy uzyteczny ? Wywal smieci i niestabilne bzdety w rodzaju reiserfs.

Protestuje przeciwko uzyciu reisefs jako przykladu niestabilnego dodatku.
Probowales reiserfs na 2.2.x? Bo ja uzywam od okolo 2 miesiecy, przezyl kilka
zanikow zasilania i rozne inne ciekawe sytuacje.

> Albo chociaz ma wpakowane poprawki Medusa ?

Co to jest? URL?

> Tu slizgamy sie po krawedzi dywagacji filozoficznych o wyzszosci swiat
> bozego narodzenia.

Wlasnie. Dyskusja o wyzszosci rozbudowanego kernela nad ograniczonym juz
sie toczyla niedawno na pcol. Jak komus koniecznie zalezy na wielkim kernelu,
to czy nie mozna zamiescic dwoch wersji? Albo nawet kilku/nastu? Ja nie chce
miec kernela 600-kB i z niestabilnym kodem, ale mozna dac ludziom wybor.

Dodam jeszcze, ze skompilowanie kernela nawet dla jakiegos malego routera nie
jest problemem, bo kernel + System.map + moduly mieszcza sie na dyskietce
(no chyba ze sie wkompiluje wszystko).

Pozdrawiam,

--
Igor Wawrzyniak