OpenSP

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Czw, 27 Kwi 2000, 09:36:48 CEST

On Thu, Apr 27, 2000 at 09:23:56AM +0200, Daniel Bauke wrote:
> środa, 26 kwiecień, Bartosz Waszak natłukł(a):

> O właśnie. U mnie to samo, ale o polsku, tfu, po takiemu w jakim
> to rozumiem ;-) W każdym razie -- nie jest to I hope nie mój
> sig11?

Ktoś (kloczek?) wspaniałomyślnie dodał gettextize do speca. Spowodowało to co miało
spowodować czyli nadpisanie po/Makefile.in.in w którym była niestandardowa metoda
generowania *.pot. Usunąłem wspomniane gettextize i napisałem DESTDIR patcha.
O ile teraz się wszystko skompiluje to cvs commit dla dobra ogółu :-)

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key