Problem z %post w SysVinit

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 27 Kwi 2000, 17:58:14 CEST

środa 26/04/2000 23:01:03, Sebastian Zagrodzki:
> o, chyba nie. Dopatrzyłem się, że te pliki i tak są tworzone (są
> wymienione w %files... różnica jest jedynie przy upgradzie, gdzie one
> będą nadpisane. Do załatwienia przez if [ "$1" = "2" ]; then ...
> przed zaczęciem posta: wykona to tylko wtedy jeśli pakiet jest
> upgradowany.

Nic to nie pomoże. Te pliki są oznaczone %ghostem i fizycznie
w pakiecie ich nie ma i trzeba je w %post utworzyć.

> niekoniecznie. Tzn. wbrew pozorom info jako takie nie potrzebuje
> textutilsów jeśli też wstawi mu się do %post warunek sprawdzający czy
> pakiet jest upgradowany czy instalowany. Przy pierwszej instalacji nie
> jest potrzebne wywołanie fix-info-dir, bo ten katalog jest pusty a my
> sami wrzucamy do niego pliki z poprawnym dla nich indexem. Innych
> plików nie ma bo żaden pakiet jeszcze nie miał spełnionego prereq:
> fix-info-dir, co jest w każdym pakiecie który daje coś do info. cbdu.
> :P

To pomoże tylko przy instalacji info. Wszytko po drodze i tak nie
będzie rejestrowane, zanim wszystkie pakiety (sh-utils, sed,
textutils), potrzebne do działania fix-info-dir nie znajdą
się na dysku.

Paweł