G3upi pomys3

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 29 Kwi 2000, 09:18:50 CEST

[czwartek, 27 kwiecień 2000], Daniel Bauke napisał(a):

> Nie wartałoby, żeby każdy, kto ma jakieś porządniejsze configi
> podzielił się nimi? wygodne aliasy, funkcje itp. Później by się
> to przeczyściło i zrobiło

No wiec właśnie. Czy Starszyzna sie na to zgadza? Jeśli tak to zaraz założe
brancha i będę wrzucał powoli wszystkie konfigi jakie mam pod ręką właśnie
tam (oprócz pamowych i /etc/sysconfig jak mniemam).

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer