rc-scripts

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 29 Kwi 2000, 21:47:43 CEST

On Sat, 29 Apr 2000 tomasz w fn.mt.pl wrote:

> Dlaczego w pakiecie rc-scripts nie ma domyślnego pliku interfejsu ifcfg-eth0.
> Jest tak specjalnie czy niedopatrzenie.??
Raczej taki plik nie powinien byc w /etc/sysconfig/interfaces tyllko
w /usr/share/doc/rc-scripts-version/examples. To samo tyczy sie
plikow do ppp,sangomy,ipv6,ipx itd.

Tak przy okazji: czy ktos moze sprawdzic czy REMIP dla eth
zachowuje sie teraz prawidlowo (nie mam obecnie dostepu
do odpowiedniej konfiguracji sieci). To samo czy po dodaniu
linkname itp. static-routes dla ppp dziala juz OK, czy moze
jednak potrzebne jest czytanie nazwy interfejsu z plikow
tworzonych w /var/lock przez pppd.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team -   marcus w krakow.linux.org.pl == |-