mialo byc tak pieknie ;-)

d@z.pl d w z.pl
Sob, 1 Kwi 2000, 14:51:13 CEST

Witam

Ship log, stardate Sat, Apr 01, 2000 at 12:54:59PM +0200
Arkadiusz Miskiewicz reports:
> Strona miala byc aktualizowana itp a tu:
> - nic nowego sie na ,,nowosciach'' nie pojawilo (np info o Xach
>   i innych swiezych pakietach na ftp)_

Sorry, trochę zajęty byłem. A inna sprawa to to, co ma być w nowościach. Nowe
pakiety na ftp to chyba się nie nadają ze względu na ilość zmian. Rozmawiałem z
kloczkiem nt. zrobienia strony modyfikowanej z crona, która by była listą
pakietów z ich wersją. Jak znajdę chwilę czasu to to zrobie w ten weekend.

> - dalej nie ma strony w jezyku angielskim

Prosiłem, żeby ktoś napisał tekst po polsku, to przetłumaczę na angielski. Albo
zaktualizuje to co jest w PLD-doc. Ja się jednak za mało orientuję żeby to
zrobić. Chodzi o rozdziały "Co jest już zrobione" i "Plany na przyszłość".

Dodatkowo może ktoś powiedzieć jaki jest aktualny stan instalatora i
boot-dyskietki?

--
 Leszek Krupiński jr. |    Linux registered user #96957    |    d(at)z.pl
 sysadm @melog.com.pl | Certified Linux/UNIX administrator | +48 501 756 211

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/